"Megyek a szívem után" - így emlékszik a klip forgatására Kefir

Kefir szólóalbumának második kislemezdalához, a "Megyek a szívem után" című nótához készült klipjének forgatása igazán mókás emlékeket ébreszt az énekesben. Ha kíváncsi vagy, miért, olvasd el Kefir beszámolóját:

"A ”Megyek a szívem után” klipjét Olaszországban forgattuk. Egyrészt Velencében, a tengerpartos jeleneteket pedig Lignanoban, abban a városban, ahová gyerekkorom óta járok nyaralni.
Indián volt a klip rendezője. Amikor javasoltam neki a tengerparti helyszínt, nem hitt benne, hogy jó lehet, de amikor meglátta a partot, megtetszett neki.

Az alapötlet a zongora tolása volt Velence utcáin. Elég viccesre sikeredett a forgatás, mivel nem volt forgatási engedélyünk. Velencében sok utcarész magánkézben van. Amikor forgattunk, sokszor kijöttek a tulajdonosok a házakból, és elzavartak bennünket. Természetesen ilyenkor le kellett állni a felvétellel, és ezek az anyagok használhatatlanok lettek.

Nem volt könnyű cipelni a zongorát az utcákon. A stáb kevés emberből állt, így Indián, a gyártásvezető és én cipeltük a hatalmas hangszert a lépcsőkön fel-le, a hidakon át, végig a sikátorokon. Még taxi hajóval is vittük. A zongora cipelésétől megizzadtam, ezért újra és újra meg kellett igazítani a sminkemet.

A forgatásra a fodrászomat, Sulyok Tibit is magammal vittem. Amikor megérkeztünk a szállásra, éjszaka, egy kis széken ülve, egy sötét sarokban vágta le a hajamat, hogy a másnap kezdődő forgatásra rendben legyen.

A forgatásra az akkori turnébuszunkkal utaztunk ki. Hazafelé épp a viaduktos, alagútos szakaszon jártunk a hegyekben, amikor már alig volt üzemanyagunk. Azon a részen csak ritkán vannak benzinkutak. Annyira sikerült kiszámolni az üzemanyagot, hogy épp ahogy befordultunk a kútra, abban a pillanatban állt meg az autó. Így szerencsésen megúsztuk, hogy tolnunk kelljen azt is... :)"